jueves, 22 de noviembre de 2012

L'Univers a la xarxa


Titol: L'Univers a la xarxa

Destinataris:
Alumnes de 5è de primària

Objectius:

  • Utilitzar les TIC per a l'estudi de l'univers 
  • Promoure l'esperit crític entre els alumnes 
  • Introducció de les TIC dins l'assignatura: Coneixement del medi
  • Evitar la fractura digital a partir de la disposició dels mitjans per a tot l'alumnat 
  • Millorar les habilitats de l'alumnat respecte a l'ús de les TIC
  • Fomentar l'interès per les TIC
Descripció:

Durada de l’activitat: una setmana
Quan és realitzarà: durant l’hora de Coneixement del MediActivitat:Activitat de consolidació (ja s'ha explicat el tema) i s'explicarà la metodologia a seguir per realitzar l'exercici. La metodologia serà la següent: es crearà una qüestionari virtual on l'alumne podrà apendre el tema de l'univers. Per realitzar aquest qüestionari, l'alumne haurà de buscar informació a partir de les webs que li ha aportat el professor.D'aquesta manera anirà avançant el qüestionari conforme contesti correctament les preguntes plantejades. El qüestionari estarà compost de manera gradual, començant per preguntes bàsiques a més complexes. L'alumne validarà si la informació que ha trobat és correcta o no, ja que no podrà avançar si les respostes son incorrectes.

Avaluació:
L'activitat s'avaluarà mitjançant les respostes del qüestionari. A partir d'aquest, el professort avaluarà si l'alumne ha tingut l'habilitat crítica suficient per analitzar la informació i si ha utilitzat correctament el recurs tecnològic. Per una altra banda, al realitzar-se l'activitat al centre no hi ha hagut fractura digital quantitativa.
L'activitat s'avaluarà mitjançant les respostes del qüestionari. A partir d'aquest, el professort avaluarà si l'alumne ha tingut l'habilitat crítica suficient per analitzar la informació i si ha utilitzat correctament el recurs tecnològic. Per una altra banda, al realitzar-se l'activitat al centre no hi ha hagut fractura digital quantitativa.L'activitat s'avaluarà mitjançant les respostes del qüestionari. A partir d'aquest, el professort avaluarà si l'alumne ha tingut l'habilitat crítica suficient per analitzar la informació i si ha utilitzat correctament el recurs tecnològic. Per una altra banda, al realitzar-se l'activitat al centre no hi ha hagut fractura digital quantitativa. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario